Field Service

Field service

Optimer dine kunders serviceoplevelse

 

Kundefastholdelse og den gode service bør være høj prioritet for alle virksomheder. I har formegentlig allerede fokus på service, men har I overvejet at I kan levere en endnu bedre og langt hurtigere service ved at digitalisere jeres field-service?

 

Et velfunderet field-servicesystem gør det muligt at have det klare overblik over hvor den nærmeste tekniker befinder sig, hvad han er i gang med og hvornår han kan være hos kunden der ringer med et akut problem. Kundens historik gemmes hvor alle kan tilgå data – til glæde for både kunden og de involverede medarbejdere.

 

Connected field service

Forudse servicebehovet med Predictive Maintenance.

 

Et godt field service system kan bruges til mere end blot at styre tropperne. Med det rette set-up kan I opsamle data for jeres kunders brug af et givent produkt og komme deres servicebehov i forkøbet. Det vil sige, at I kan stå klar med en tekniker og reservedele umiddelbart inden kunden får brug for jeres service. Kunden sparer penge ved hele tiden at være operationel, og I er sikret en løbende indtægt ved ydelsen.