Udnyt kundedata, og få flere loyale kunder med Kunde 360
Kunde 360
Dit samlede kundeoverblik
Gode kundeoplevelser er nøglen til loyale kunder. Og gode kundeoplevelser kan I kun skabe når I har indsigt i jeres kunders behov. Derfor er Kunde 360 strategisk for jeres forretning.

Få gavn af kundeindsigt på tværs af jeres applikationer og datakilder
Kernen i Kunde 360 er at få styr på al jeres data fra fx marketing, salg, service og regnskab. Al data og viden skal samles ét sted og udstilles, så alle medarbejdere ser det fulde kundeengagement.
At have fuldstændig indblik og forståelse for den enkelte kundes adfærd, behov og historik skaber optimale rammer for arbejdet i hele organisationen.
Marketing får optimale rammer for at arbejde med segmentering og ramme den enkelte kunde med meget målrettede kampagner. De kan planlægge deres arbejde efter historisk data og skabe indhold, der engagerer.
Salg får overblik over, hvilke marketingtiltag kunden har reageret på, hvilke produkter kunden tidligere har udvist interesse for, og over kundens historik i forhold til serviceudfordringer.
Service har alle data ved hånden. Alle i afdelingen kan se data fra marketing, salg, finans, noter fra en kundeansvarlig mv. Det gør det helt enkelt muligt at møde kunden med indsigt og med en fantastisk kundeoplevelse som resultat.
Kunde 360 er baseret på standardmoduler
Du kommer langt med en standardløsning baseret på Customer Insights applikationen til Microsoft Dynamics 365. Fordelene ved at gå med en standardløsning er, at du altid har en opdateret løsning, som ikke bliver forældet.
Med en standardløsning får du en løsning, der passer til en lang række virksomheder ud fra nogle generelle anbefalinger, og ud fra de behov Microsoft over længere tid har set hos deres kunder. At gå med en standardløsning kan meget vel være det rette, men ulempen kan være manglen på fleksibilitet. For begynder man først at lave tilpasninger til en standardløsning, kan det skabe grundlæggende udfordringer i forhold til de løbende opdateringer.
Hvis du allerede har data i flere systemer, og gerne vil samle dem i et stort overblik, som den enkelte medarbejder kan tilgå fra sin primære platform, kan det være en god ide at bygge løsningen op om en dataplatform i Azure. Fordelene ved en løsning som denne er, at du kan bevare de systemer, I har i dag, og på den måde bygger I videre på noget, der allerede fungerer.

Du skal altså hente e-bogen, hvis du har ambitioner om at løfte jeres processer og benytte data til at skabe loyale kunder.