CRM er mere en blot et system
Det er det forretningsgrundlag, der sikrer din virksomheds relationer
CRM

Styrk relationen til dine kunder med CRM

CRM eller Customer Relationship Management er en forretningsstrategi, hvor du med udgangspunkt i virksomhedens kunder kan forbedre omsætningen, reducere omkostningerne og skabe en tættere relation til kunden.

Med et CRM kan du skræddersy automatiserede kunderejser baseret på den enkelte kundes handlinger og præferencer. Herefter får salg notifikationer når de aktivt skal kontakte en kunde, og service og helpdesk kan hjælpe kunden første gang de er i kontakt, fordi de har det fulde indblik i kundens historik og køb.

Du kan læse mere om mulighederne med Dynamics 365 Digital Selling og/eller Kunde 360

sine-delegate
“De er især to ting, du skal være opmærksom på, når du vælger et nyt CRM-system. Det skal være nemt at udvide systemet efter behov og det skal være sikkert. Du er velkommen til at ringe til mig på telefon 20 30 65 12, hvis du vil høre mere om, hvordan du kommer i gang.”
– Sine Almstrup, Business Development Manager hos Delegate

Få al data og viden om jeres kunder ét sted

Et CRM-system kan kort fortalt samle al data og viden om din virksomheds kunder ét sted. Det kan lette og systematisere arbejdet i marketing, salg og service med automatiserede processer.

Opgavestyring, pipeline management og kunderejser er bare nogle af de processer, du kan automatisere med CRM-system, der samtidig kan hjælpe jer med overblik over møder, tilbud, oversigter, ordrer, personlige relationer og kundehistorik.

Det er blot et lille udvalg af de mange funktioner, processer og opgaver, der kan udføres mere effektivt med et CRM-system, der desuden præsenterer lige den data, du har brug for på en nem og overskuelig måde. De bedste CRM-systemer kan nemlig tilpasses ud på brugerniveau, så du får vist det, der er relevant for lige præcis dig.

Byg bro mellem LinkedIn og dit CRM i Dynamics 365

Med Microsoft-værktøjet Relationship Sales forener du Linkedin med dit CRM i Dynamics 365 og giver dine sælgere et stærkt salgsværktøj.

Med Relationship Sales kan du målrettet identificere beslutningstagerne hos potentielle kunder. Herefter serverer Relationship Sales  den viden, du kan finde på dine kontakter i LinkedIn direkte i Dynamics 365, og gør dit opsøgende arbejde mere enkelt.

Med Relationship Sales kan du flytte dine “connections” til relationer og engagere potentielle købere med målrettet indhold.

Med Microsoft Relationship Sales, kan du nedbryde siloer, genopfinde produktivitet og klæde dit salgsteam på til succes ved at forene CRM og LinkedIn. Bliv klogere på, hvad Microsoft Relationship Sales er, og hvordan du får mest ud af værktøjet i vores guide.
Er du interesseret i at høre mere om hvordan du digitaliserer hele din salgsrejse? Så læs mere i vores e-bog om Digital Selling, hvor vi går i dybden med både Customer Insights, Marketing og Sales, og hvordan det kan give værdi for dig og din virksomhed.