crm
styrk relationen til dine kunder med crm
Med et CRM kan du skræddersy automatiserede kunderejser baseret på den enkelte kundes handlinger og præferencer. Herefter får salg notifikationer når de aktivt skal kontakte en kunde, og service og helpdesk kan hjælpe kunden første gang de er i kontakt, fordi de har det fulde indblik i kundens historik og køb.

få al data og viden om jeres kunder ét sted
Et CRM-system kan kort fortalt samle al data og viden om din virksomheds kunder ét sted. Det kan lette og systematisere arbejdet i marketing, salg og service med automatiserede processer.
Opgavestyring, pipeline management og kunderejser er bare nogle af de processer, du kan automatisere med CRM-system, der samtidig kan hjælpe jer med overblik over møder, tilbud, oversigter, ordrer, personlige relationer og kundehistorik.
Det er blot et lille udvalg af de mange funktioner, processer og opgaver, der kan udføres mere effektivt med et CRM-system, der desuden præsenterer lige den data, du har brug for på en nem og overskuelig måde. De bedste CRM-systemer kan nemlig tilpasses ud på brugerniveau, så du får vist det, der er relevant for lige præcis dig.
byg bro mellem linkedin og dit crm i Dynamics 365
Med Microsoft-værktøjet Relationship Sales forener du Linkedin med dit CRM i Dynamics 365 og giver dine sælgere et stærkt salgsværktøj.
Med Relationship Sales kan du målrettet identificere beslutningstagerne hos potentielle kunder. Herefter serverer Relationship Sales den viden, du kan finde på dine kontakter i LinkedIn direkte i Dynamics 365, og gør dit opsøgende arbejde mere enkelt.
Med Relationship Sales kan du flytte dine “connections” til relationer og engagere potentielle købere med målrettet indhold.
