Digital Selling med Dynamics 365
Få hele din digitale salgsrejse samlet med Dynamics 365.
Digital Selling

Customer Insights, Marketing og Sales

Digital Selling består af tre dele: Customer Insights, Marketing og Sales. Alt sammen samlet på Dynamics platformen. Tag din kunde digitalt i hånden fra første klik til endeligt salg.

Med Dynamics 365 Customer Insights kan du indsamle værdifulde data om dine kunder på tværs af forskellige systemer. Kundeindsigten kan integreres ind i dine eksisterende forretningsprocesser.

Med Dynamics 365 Marketing får du mulighed for at opsamle dine kundedata og bruge data, på præcis den måde der giver mest værdi for netop din virksomhed. Med Dynamics 365 Marketing kan du segmentere dine kunder, bygge tilpassede kunderejser, tilrettelægge kunde tilpassede kampagner og ikke mindst arbejde med lead scoring. Dynamics 365 Marketing giver også mulighed for at få det samlede overblik over alle marketing aktiviteter i en samlet løsning.

Med Dynamics 365 Sales har du mulighed for at løfte din salgsorganisation ved at digitalisere dit salg og udstyre dit salgsteam med vejledninger der kan tager jeres service til en nyt niveau. Med Microsoft 365 Sales kan du kommunikere mere effektivt med dine potentielle kunder.

Er du interesseret i at høre mere om hvordan du digitaliserer hele din salgsrejse? Så læs mere om Digital Selling i vores e-bog, hvor vi går i dybden med Customer Insights, Marketing og Sales, og hvordan det kan give værdi for dig og din virksomhed.

Se vores webinarserie

For at hjælpe dig og din virksomhed i gang med en digitaliseret salgsproces, har vi afholdt tre webinarer omhandlende Digital Selling. Her kan du se eller gense de tre webinarer:

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.