08.30: Kaffe m.m.
09.00: Velkommen v. Morten Fritsch, Head of Sales, Delegate
HeyDay v. Thomas Smith, UX/UI Specialist og partner hos Heyday
- Præsentation af HeyDay
- Hvordan ser det digitale økosystem ud i dag? – Intro til den nye data-virkelighed
- Brugerrejsen som digitalt værktøj – Indsigter på en ny kontrakt
- Nedbryd siloerne – Stærkere profiler på tværs af organisationen
- Kreativitet gør forskellen – AI og the Human Touch
Delegate v. Rune Daub, Solution Provider, Marketing Specialist, Delegate
- Præsentation af Delegate
- Hvorfor er Microsoft Dynamics-platformen bygget til datadrevne beslutninger? – Intro til Microsofts tanker set fra et kommercielt og low-code synspunkt
- Forskellen på Dynamics og Customer Insights, og hvordan de spiller sammen
- Real-life eksempel: En datadrevet marketingafdeling kan arbejde med Customer Insights og nedbryde siloer
- Hvordan opsætter man Customer Insights og Journeys, og bliver strategisk, personlig og onTime i sin kommunikation?
Microsoft v. Christian Koch Bentzen, Go to Market Lead (Business Applications)
- Muligheder og fremtiden med AI i en customer experience kontekst
Formiddagen afsluttes med frokost og mulighed for netværk.