Når salg skaber værdi
25/3 kl. 10.00-10.45
Agenda
- MS CRM (Customer Relationship Management)
- Dynamics Marketing
- Power BI (rapportering)
MS CRM
Microsoft CRM er grundlaget til din virksomheds relationer. CRM tager udgangspunkt i virksomhedens kultur, og er et værktøj til at forbedre omsætningen, reducere omkostninger og skabe tætte relationer til kunderne.
Gennem CRM får du nyttig data, som kan fortælle om kundens rejse. Med CRM er alt data samlet ét sted, og det er tilgængeligt for medarbejderne på en overskuelig måde.
Dynamics Marketing
Marketing automation styrker og effektivisere din kommunikation med dine kunder. Gennem Marketing automation kommer der løbende information om nye leads, og alt AI data er til rådighed for medarbejderne.
Med Marketing automation får du et overblik over kundernes besøg på landing pages, deres åbnede e-mails, downloads af e-bøger, templates osv. Disse informationer kan du bruge til at bygge kunderejser og sende materiale, som giver mening for den pågældende kunde.
Kunden sendes på en gnidningsfri rejse fra marketing til salg – helt automatisk.
Power BI (rapportering)
Power BI er et intuitivt og visuelt redskab, som giver dig mulighed for at finde betydningsfuld viden med hundredvis af datavisualisering, indbyggede AI-egenskaber, tæt excel-integration og brugerdefinerede data-connectorer.
Med Power BI kan du reducere de tilføjede omkostninger, kompleksiteten og sikkerhedsrisici, som er forbundet med flere læsninger i projekter. Power Bi kan skaleres fra en enkelt person til en hel organisation.
