Fremtidens digitale kundeservice: Indsigter og løsninger fra branchens skarpeste
ATP, Microsoft, EET Group og Delegate deler deres erfaringer

Tag del i et arrangement, hvor Delegate og Microsoft samler nøgleaktører på det danske marked for at give dig en komplet 360-graders indsigt i fremtidens digitale kundeservice. Fra strategiske visioner til praktisk implementering – du får både konkrete teknologiske løsninger og erfaringer fra vellykkede projekter, som sætter standarden for morgendagens kundeservice.

  • Kom bag om de ledelsesmæssige og teknologiske overvejelser hos ATP, når et af Danmarks største administrationshuse skal levere effektiv kundeservice under strenge lovkrav og stort pres.
 
  • Microsoft præsenterer deres vision for fremtidens kundeservice, hvor AI spiller en central rolle. Få indsigt i de kritiske faktorer og strategiske beslutninger bag udviklingen af deres nyeste AI-drevne platform.
 
  • EET Group deler erfaringerne med deres nye Dynamics 365 Sales & Service, som effektivt understøtter 32.000 B2B kunder i 34 lande på 19 sprog, og hvorledes AI har spillet en central rolle i deres nye salgs- og applikationsstrategi.
 
  • Delegate, Danmarks største CRM-hus, trækker på over 10 års erfaring med kundeserviceimplementeringer. Få værdifulde indsigter i, hvordan deres løsninger skaber markante adfærdsændringer og løfter kundeservice til nye højder.
 

Efter frokost vil Microsoft demonstrere, hvordan deres AI-platform integreres sømløst med The Digital Contact Center, og hvordan den kan tilpasses eksisterende systemer på markedet. 

Agenda
  • 8.30-9.00: Morgenmad og registrering

  • 9.00- 9.10: Velkomst ved Morten Fritsch, Salgschef, Delegate

  • 9.10- 9.45: Fremtidens kundeservice i et ledelsesperspektiv, Hans Christian Jelstrup, Data og Digitalisering, ATP

  • 9.45-10.15: Microsofts vision og teknologiske platform for det Digitale Contact Center, Line Sinding Skött, Direktør, Microsoft

  • 10.15-10.25: Pause

  • 10.25-10.55: Sådan transformerer EET europæisk B2B salg med Dynamics 365, Dennis Funch Jensen, CDO, EET Group

  • 10.55-11.15: Dette kendetegner succesfulde kundeserviceimplementeringer, Jimmi Henvig, Principal Consultant, Delegate

  • 11.15-11.30: Paneldebat: AIs indtog i kundeservice – bedre kundeoplevelser eller nye udfordringer? ATP, EET Group, Microsoft og Delegate

  • 11.30-11.35: Afrunding, Morten Fritsch, Salgschef, Delegate

  • 11.35-12.00: Frokost og networking

  • 12.00-12.30: Demo af Microsofts nye AI-drevet “Digital Contact Center”, Martin Petersen, Technology Specialist og Bertram Schmidt, Technical Specialist, Microsoft
Det praktiske

Dato: Tirsdag d. 3. december

Tid: kl. 8.30 – 12.30

Sted: Microsoft, Kanalvej 7, 2800 Kongens Lyngby

Mød indlægsholderne

ATP er et af Danmarks største administrationshuse og håndterer ca. 2,5 mio. telefoniske henvendelser om året. Årligt håndterer ATP udbetaling af mere end 320 mia dkr. i velfærdsydelser til danske borgere og virksomheder. 
EET Group er en international distributør af it-produkter og -tjenester. De håndterer mere end 90.000 produkter og 1,1 millioner leverancer årligt og er brancheførende inden for kundetilfredshed. 
Microsoft har netop lanceret en ny version af deres Digital Contact Center, som er en AI-drevet løsning til kundeservice. Løsningen inkluderer selvbetjening med AI-drevne Copilots, intelligent routing til agentassistance og automatiserede udkast til samtaleresuméer.  
Delegate A/S er Danmarks største Microsoft Dynamics Customer Engagement IT-konsulenthus og har mere end 10 års erfaring med at rådgive, implementere og vedligeholde Kundeservice-løsninger til private og offentlige organisationer.
da_DKDanish