Seminar om kunderejser og data med forretningsfokus

Hvornår: Tirsdag d. 31. oktober, kl. 08.30-12.00 (efterfulgt af frokost)
Hvor: Microsoft, Kanalvej 7, 2900 Kongens Lyngby

Eventet foregår på dansk og bliver ikke streamet

I et stadigt mere digitalt landskab er det afgørende for virksomheder at forstå og optimere kunderejser. Derfor er vi glade for at kunne invitere dig til en dybdegående session, hvor Heyday, Delegate og Microsoft sammen fokuserer på dette emne.

Heyday vil først give et indblik i moderne digitale forventninger, vigtigheden af 0, 1st og 3rd party data, og hvordan du kan navigere i virksomhedens digitale udvikling. Dernæst vil Delegate belyse potentialet i Microsoft Dynamics, dens anvendelse i datadrevne beslutninger, og hvordan den integreres med Customer Insights for maksimal effekt. Og slutteligt vil Microsoft præsentere trends, og fremtidige muligheder på deres platforme.

Agenda

08.30: Kaffe m.m.

09.00: Velkommen v. Morten Fritsch, Head of Sales, Delegate

HeyDay v. Thomas Smith, UX/UI Specialist og partner hos Heyday

  • Præsentation af HeyDay
  • Hvordan ser det digitale økosystem ud i dag? – Intro til den nye data-virkelighed
  • Brugerrejsen som digitalt værktøj – Indsigter på en ny kontrakt
  • Nedbryd siloerne – Stærkere profiler på tværs af organisationen
  • Kreativitet gør forskellen – AI og the Human Touch
 

Delegate v. Rune Daub, Solution Provider, Marketing Specialist, Delegate

  • Præsentation af Delegate
  • Hvorfor er Microsoft Dynamics-platformen bygget til datadrevne beslutninger? – Intro til Microsofts tanker set fra et kommercielt og low-code synspunkt
  • Forskellen på Dynamics og Customer Insights, og hvordan de spiller sammen
  • Real-life eksempel: En datadrevet marketingafdeling kan arbejde med Customer Insights og nedbryde siloer
  • Hvordan opsætter man Customer Insights og Journeys, og bliver strategisk, personlig og onTime i sin kommunikation?
 

Microsoft v. Christian Koch Bentzen, Go to Market Lead (Business Applications)

  • Muligheder og fremtiden med AI i en customer experience kontekst
 
Formiddagen afsluttes med frokost og mulighed for netværk.

Start dit næste projekt med os

da_DKDanish