Effektiv hverdag gennem ressourcestyring med Field Service

Din fremtid er digital, og derfor skal din field service selvfølgelig også være det – vi får dig og dine medarbejdere sikkert i mål.
Field Service

Med Field Service løser du opgaverne rigtigt første gang

Når din virksomheds Field Service er digital får du ressourcestyring, serviceplanlægning, ruteplanlægning og meget mere i en fælles løsning på tværs af din organisation.

Vi er efterhånden vant til, at det meste kan klares digitalt. Vi handler, booker aftaler, planlægger ungernes fritidsaktiviteter, tager billeder, styrer privatøkonomien og en lang række af andre ting direkte fra vores smartphones og computere. Ting som for bare få år siden havde været helt utænkelige at gøre digitalt.

Så hvorfor er din virksomheds field service ikke fulgt med ind i den digitale verden endnu? For dine kunder, serviceteknikere, kundeservice, salgs- og marketingafdeling og dit lager vil det højest sandsynligt være et helt naturligt skridt. Måske oplever du allerede brok i krogene fra teknikere, der skal holde styr på håndskrevne arbejdssedler, eller fra kundeservice som skal håndtere utilfredse kunder, der ikke er glade for at høre, at de skal være hjemme i tidsrummet 8-16 i forbindelse med et servicetekniker-besøg.

Med Field Service sikrer du, at opgaver bliver løst rigtigt, på rette tidspunkt, af den rette tekniker, samtidig med at reservedele, arbejdstid og køretid bliver faktureret og registreret korrekt med det samme. Da Field Service er baseret på Microsoft Dynamics 365 arbejder løsningen sammen med de data, I allerede har i Dynamics.

sine-delegate
“Vil du høre mere om, hvordan hverdagen kan blive mere effektiv i din virksomhed? Ring til mig på telefon 20 30 65 12 så ser vi nærmere på din virksomheds behov.”
– Sine Almstrup, Business Development Manager hos Delegate

Gå fra reaktiv til proaktiv med Connected Field Service

Digitalisering af jeres field service er en del af fremtidens servicevirksomheder, og hvis du skal mere end bare lige være med kræver det, at du tænker din digitale field service et skridt videre. Det gør du med IoT og data og Connected Field Service.

Connected Field Service er servicebranchens vej ind til IoT og værdifulde data. Connected Field Service bygges oven på din eksisterende field service-løsning og opsamler data fra de produkter, du servicerer hos dine kunder.

Med Connected Field Service kan det hurtigt gå hen og handle om, hvad løsningen gør for din forretning. Men bruger du også data til at bidrage til kundens forretning, så kan du med garanti levere en helt unik og værdiskabende kundeoplevelse.

Når du skal i gang med Connected Field Service er det altid en god idé at teste småt. Når du har lavet jeres tests på et udvalgt antal enheder, kan du derefter skalere antallet af connected devices op. Så start småt, og bliv ambitiøse senere.

Sæt medarbejdernes hænder fri med Augmentet Reality

Hvis du er klar til at tage endnu et skridt med din virksomheds Field Service, kan vi sammen ser nærmere på, hvordan din virksomhed kan bruge den nyeste teknologi på Field Service, nemlig mixed reality. Hvor virtual reality fuldstændig overtager dit syn og din hørelse og fører dig ind i et simuleret univers, tilføjer mixed reality et ekstra lag til virkeligheden i form af hologrammer.

Microsoft HoloLens er et mixed reality headset. Headsettet ser ud som et almindeligt headset til virtual reality, hvor du har en ”skærm” foran øjnene. Det danner så et digital lag med information ovenpå virkeligheden i dit synsfelt. På den måde, får dine medarbejdere begge hænder fri, mens de arbejder, fordi de ikke behøver holde en tablet eller lignende i hånden. HoloLens-teknologien potentielt ændre den måde, du arbejder på med Field Service, fordi dine medarbejdere kan arbejdere mere effektivt og samtidig har adgang til real-time data.

Få remote specialistassistance

Med Remote Assist via Field Service kan dine medarbejdere samarbejde uanset, hvor i verden, de befinder sig. De kan dele det, de ser i realtid, så de nemt kan trække en ekspert ind til remote assistance, hvis der opstår noget uventet. Remote Assist kan kobles sammen med Microsoft HoloLens, men også med andre enheder som fx mobil eller tablet.

Du kan anvende remote assist med eller uden Hololens som oplæringsværktøj, både i arbejdssammenhænge og i forbindelse med uddannelse.

Vil du være vide mere om Field Service? Så hent vores e-bog om emnet. Her kan du læse mere om funktionaliteterne i Field Service, og hvad det kan gøre for dig og din virksomhed.