et intranet understøtter den digitale arbejdsplads
få en platform der giver dine medarbejdere al den målrettede information, de har behov for, og som samtidig er indgangen til jeres digitale samarbejdsværktøjer.
intranet

det moderne intranet er baseret på standardmoduler

Et moderne intranet er selvfølgelig bygget i skyen som et cloud intranet. Det er en samarbejdsplatform og et helt centralt element i den digitale arbejdsplads. Det er platformen, der giver jeres medarbejdere al den målrettede information, de har behov for, og samtidig indgangen til jeres digitale samarbejdsværktøjer.

Vi er langt fra tiden, hvor intranettet blot var en intern kommunikationsplatform med medarbejderhåndbog, massagebooking og frokostmenuen.

I dag stiller vi større krav, og med den rivende udvikling vi oplever inden for mulighederne i et standard Office 365 intranet, skal intranettet ikke længere betragtes som en envejs kommunikationskanal, men som en central samarbejdsplatform, der kan løfte hele virksomhedens produktivitet.

Det moderne intranet er ikke baseret på 3. parts løsninger men bygger på alle de standardkomponenter, der allerede ligger i Office365. Du skal derfor ikke nødvendigvis købe flere licenser, da din virksomheds intranet kan baseres på allerede eksisterende licenser.

“Et standard Office 365 intranet kan mere end du måske går og tror. Udviklingen af platformen giver helt nye muligheder, for at komme hurtigt i gang uden dyre 3. parts løsninger. Kontakt mig på telefon 5353 5969, så tager vi en snak om det ideelle intranet til din forretning.”
– Morten Fritsch, Director hos Delegate

stil krav til hvad dit intranet kan, det gør vi

Intranettet skal være det sted, hvor medarbejderen kan søge og dele viden, se hvad andre arbejder med, og bidrage til og lære af kollegaers arbejde. Det er altså ikke blot et sted, medarbejderne modvilligt skal besøge hver morgen for at komme på internettet.

Ved at tænke jeres klassiske intranet om til en samarbejdsplatform, kan I med simple midler løfte den samlede værdi af jeres interne kommunikation. Det kan I fordi et Office 365 baseret cloud intranet, blandt andet har følgende fordele og værktøjer, der styrker internt samarbejde:

SharePoint: Fundament for intranettet, der blandt andet giver dig mulighed for:

  • Fildeling så flere medarbejdere kan arbejde i det samme dokument samtidig, og altid har adgang til den nyeste version.
  • At målrette informationen fra ledelsen mod den enkelte medarbejder
  • Struktureret søgning i al information, så alle hurtigt kan finde det relevante dokument/information

OneDrive: Sikker deling af dokumenter både internt i organisationen og eksternt med samarbejdspartnere.

Teams: Enkelt samarbejde på tværs af afdelinger i lukkede grupper med deling og adgang til dokumenter, chat og direkte adgang til relevante systemer som eks. Planner i hvert team.

Delve: Viser medarbejderen det mest relevante indhold, baseret på hvem de arbejder mest sammen med.

Power platformen: Der giver mulighed for at tilføje simple funktioner og processer så som formular udfyldelse og godkendelse.

Vidensdeling og stærk intern kommunikation er en væsentlig del af en veldrevet og profitabel forretning, og her kan det moderne cloud intranet gøre en verden til forskel.

Det kan det blandt andet, fordi I kan måle på brugen af platformen, og få et visuelt overblik over samarbejdet i organisationen på tværs af afdelinger, funktioner og geografi. Det betyder, at I let kan se, om der er afdelinger eller roller, der ikke arbejder sammen, selvom det ville være hensigtsmæssigt. Det kan lyde banalt, men være sund forretning at sikre godt samarbejde.

vi gør det nemt for dig med intranet på abonnement

Det kan måske virke uoverskueligt at starte forfra med et nyt intranet, men med vores abonnementsbaserede løsning er investeringen på alle måder minimal. Du får et standard Office 365 intranet i skyen på abonnement, med en fast månedlig ydelse over 24 måneder.

Men hvad er det så lige, at du får med i abonnementet?

Du får selvfølgelig en standardkonfiguration, som vi har sammensat ud fra vores erfaring og indsigt. Du får også den grundlæggende opsætning. Det betyder, at vi bruger 5 dage på at skabe jeres intranetforside, 3 vigtige communication sites (HR, Kommunkation, IT), konfiguration af de vigtigste webparts, gap workshops og på at få jer trænet. Du får også løbende konsulentydelse over de 24 måneder med i pakken. På den måde har du altid en konsulent i baghånden, når du får brug for hjælp eller sparring.

Abonnementsløsningen er det simple intranet baseret på standard Office 365. Der er ingen kringlede tilretninger, og du får lynhurtigt glæde af opdateringer fra Microsoft. Det bedste af det hele er, at du hurtigt er i gang med at nyde godt af fordelene ved det moderne intranet.