Gør køberoplevelserne personlige med marketing automation

Med Marketing Automation varmer du dine leads op step-by-step, indtil de er klar til at blive leveret videre til salgsafdelingen.
Marketing Automation

Automatiske kommunikations-flows gør en forskel

Med marketing automation-systemet, Dynamics 365 Marketing fra Microsoft, styrker og effektiviserer du kommunikationen mod dine kunder, sikrer et stabilt flow af information til nye leads og giver dig indsigt i, hvad der interesserer både kunder og leads. Det hele sker selvfølgelig automatisk – når jeres system og kampagner er sat op.

Al data fra Marketing Automation-systemet er til rådighed for dig og dine medarbejdere. I får  overblik over en kundens besøg på landing pages, åbnede e-mails og downloadede guides, e-bøger, templates med mere.

Det giver værdi for dine medarbejdere i marketing, der kan bygge kunderejser, der automatisk sender kunden de rette informationer på basis af kundens handlinger. Det er arbejde, der skal gøres én gang, hvorefter tiden kan bruges på kampagner og udvikling af nye tiltag.

For kunden er værdien lige så stor. Kunden modtager indhold, der matcher hans/hendes interesser og behov – det føles personligt, hvilket er en forudsætning for at etablere den gode kunderelation.

sine-delegate
“Vil du høre mere om, hvordan du kan arbejde med marketing automation i din virksomhed? Ring til mig på telefon 20 30 65 12 så ser vi nærmere på behovene i din virksomhed.”
– Sine Almstrup, Business Development Manager hos Delegate

Bind salg og marketing tættere sammen

Marketing vil ofte være kundens første kontaktpunkt.  Når først marketing har samlet kundens e-mailadresse, kan du tracke kundens videre rejse på jeres platforme. Det giver et unikt indblik i kundens præferencer, der blandt andet kan bruges til at målrette budskabet til den enkelte kunde eller lead.

Med Microsoft Dynamics 365 Marketing koblet sammen med jeres CRM, sikrer du at de leads, der kommer ind i marketing automation-systemet ryger direkte videre til salg – når det er defineret til at være så langt i modningsfasen at et salg er inden for rækkevidde.

Er du interesseret i at høre mere om hvordan du digitaliserer hele din salgsrejse? Så læs mere i vores e-bog om Digital Selling, hvor vi går i dybden med både Customer Insights, Marketing og Sales, og hvordan det kan give værdi for dig og din virksomhed.