Gør køberoplevelserne personlige med marketing automation
Marketing Automation
Automatiske kommunikations-flows gør en forskel
Al data fra Marketing Automation-systemet er til rådighed for dig og dine medarbejdere. I får overblik over en kundens besøg på landing pages, åbnede e-mails og downloadede guides, e-bøger, templates med mere.
Det giver værdi for dine medarbejdere i marketing, der kan bygge kunderejser, der automatisk sender kunden de rette informationer på basis af kundens handlinger. Det er arbejde, der skal gøres én gang, hvorefter tiden kan bruges på kampagner og udvikling af nye tiltag.
For kunden er værdien lige så stor. Kunden modtager indhold, der matcher hans/hendes interesser og behov – det føles personligt, hvilket er en forudsætning for at etablere den gode kunderelation.

Bind salg og marketing tættere sammen
Marketing vil ofte være kundens første kontaktpunkt. Når først marketing har samlet kundens e-mailadresse, kan du tracke kundens videre rejse på jeres platforme. Det giver et unikt indblik i kundens præferencer, der blandt andet kan bruges til at målrette budskabet til den enkelte kunde eller lead.
Med Microsoft Dynamics 365 Marketing koblet sammen med jeres CRM, sikrer du at de leads, der kommer ind i marketing automation-systemet ryger direkte videre til salg – når det er defineret til at være så langt i modningsfasen at et salg er inden for rækkevidde.
