Modern Workplace

People Finder

Gentænk jeres telefonbog med en interaktiv oversigt over jeres organisation.

Kom hurtigt i gang

Den moderne virksomhed udvikler sig konstant, og i takt med, at den hybride arbejdsplads udbredes, er det afgørende fortsat at have let adgang til relevante og specifikke kollegaer. Delegates People Finder app gør det nemt at finde kollegaer på tværs af jeres globale organisation ved at give et klart overblik over organisations-, afdelings- og placeringshierarkier, hvilket gør det enkelt at navigere selv i mindre kendte virksomhedsområder.
People Finder er tilgængelig både som en Microsoft Teams-app og til dit moderne intranet og henter oplysninger fra Active Directory, HR-systemer og andre kilder, hvilket giver omfattende medarbejderindsigt og strømlinede kontaktmuligheder via Microsoft Teams, herunder tilgængelighed på tværs af tidszoner.

Hvilket problem løser vi?

People Finder kan:

  • Finde specifikke medarbejdere i en global organisation
  • Visualisere forbindelser mellem mennesker i organisationen
  • Finde de rigtige personer at arbejde sammen med baseret på overblik over organisation, afdelinger og lokationer
  • Klart kommunikere omorganiseringer i virksomheden.

Værdi

People Finder imødekommer udfordringerne ved den moderne, hybride arbejdsplads og bringer de rigtige mennesker sammen, forbedrer kommunikation, samarbejde og produktivitet i din organisation.

Med People Finder er det nemt at lokalisere kollegaer inden for din internationale organisation med en tydelig oversigt over organisationens struktur, afdelinger og placeringer. Det gør det let at navigere, selv i områder af virksomheden, der er knap så velkendte.

Fordele ved People Finder:

  • Effektiv lokalisering af medarbejdere: Medarbejdere i din organisation kan hurtigt og nemt lokalisere og komme i kontakt med kollegaer.
  • Forbedret produktivitet: Ved at strømline processen med at finde den rigtige medarbejder øger det produktiviteten, især for dem, der arbejder på forskellige steder og i forskellige tidszoner.
  • Forbedret forståelse: People Finder giver klare organisations-, afdelings- og placeringshierarkier, hvilket gør det lettere at navigere og forstå organisationens struktur.
  • Integration med Microsoft Teams: People Finder integreres problemfrit med Microsoft Teams, hvilket giver praktiske kontaktmuligheder og synlighed af medarbejdernes tilgængelighed på tværs af tidszoner.
  • Inklusivitet: People Finder kan visualisere og inkludere ikke-licenserede brugere, såsom frontlinjearbejdere og underleverandører, hvilket sikrer, at alle er tilgængelige og kan redegøres for.
  • Understøttelse af flere platforme: People Finder fås både som en Microsoft Teams-app og til moderne intranet, hvilket giver fleksibilitet i, hvordan organisationer implementerer og bruger værktøjet.
  • Udnyttelse af data: People Finder udnytter organisatoriske data fra forskellige kilder, såsom Active Directory og HR-systemer, og giver omfattende medarbejderinformation.

Kom godt i gang med dit næste projekt

“Vi har gjort det før, og vi vil rigtig gerne hjælpe dig på vej også. Du er velkommen til at tage fat i mig på +45 53 53 69 59, eller bliv kontaktet af os.”

Morten Fritsch, Director

Andet fra Modern Workplace
Modern Intranet

Få et smukt, moderne intranet til alle brugere på alle enheder.

Dokumenthåndtering

Dokumenthåndtering er afgørende i enhver moderne organisation, der arbejder med dokumenter.

Start dit næste projekt med os

da_DKDanish