Modern Workplace
En digital hverdag

Modern Workplace

En digital hverdag
Den moderne arbejdsplads udvikler sig med lynets hast med distribuerede teams, helt nye forretningsmodeller og komplekse sikkerhedsproblemer.
Med Modern Workplace kan du styrke samarbejdet både internt og eksternt. Vi hjælper med løsninger der forbinder ansatte, systemer, kontrakter, projekter og meget mere – på en sikker måde.
0
%
Det er estimeret at 3 ud af 4 medarbejdere arbejder remote
0
%
En medarbejder bruger gennemsnitlig 80% af deres arbejdstid på at samarbejde

Samarbejde – også remote

De rigtige digitale værktøjer forbinder og understøtter medarbejdere, uanset hvor de er, for at fremme produktivitet, engagement og samarbejde.
Ved at bruge den nyeste Microsoft-teknologi kan du styrke og strømline forretningsdriften og give medarbejderne mulighed for at udføre deres bedste arbejde døgnet rundt – uanset hvor de er.

Sikkerhed

Inden for Modern Workplace har vi indsigt til proaktivt at forsvare jer mod avancerede trusler, såsom malware, phishing og zero-day-angreb samt identitets-, app-, data- og enhedsbeskyttelse. I kan med sikkerhed arbejde fortroligt både internt og eksternt.

Dokumenthåndtering

Det er vigtigt at fremtidssikre og opdatere jeres systemer til dokumenthåndtering. En effektiv dokumenthåndteringsløsning specificerer:

Hviken slags dokumenter og andet indhold kan oprettes i en organisation.

Hvilken skabelon der skal bruges til hver slags dokument.

Hvilke metadata skal angives for hver type dokument.

Hvor skal et dokument opbevares i hvert trin af dets livscyklus.

Kontroller adgangen til et dokument på hvert trin af dets livscyklus.

Flytning af dokumenter inden for organisationen, så teammedlemmer bidrager til dokumenternes oprettelse, gennemgang, godkendelse, offentliggørelse og disponering.

Sådan hjælper vi med at skabe en digital hverdag
Dokumenthåndtering

Skab en overskuelig arbejdsplads med en digital dokumenthåndtering  

Sharepoint / Teams

Få en bedre intern kommunikation og vidensdelingsplatform med Sharepoint til Teams.  

Kontraktstyring

Saml alle relevante informationer til kontrakter i en overskuelig pakke.

Dynamics

Med Dynamics kan vi samle dokumenter og automatisere arbejdsprocesser.

Intranet

Del viden og kommuniker med kollegaer i en digital hverdag.

Power PPM

Få overblik og strømlin jeres projekter.

Viva

Bliv klogere på jeres arbejdsgange og få mere indsigt i hverdagen.

People Finder for Teams

Find kollegaer i en global organisation med People Finder.

Få den komplette guide

Vil du vide mere om teknologierne vi bruger? Vi har samlet alt det du har brug for at vide, for at skabe den bedst mulige moderne arbejdsplads. Læs om teknologierne og se cases ved at hente vores e-bog.

“Skal I skabe en mere moderne arbejdsplads? Tag gerne fat i mig på  27 64 68 44 eller send mig en mail, så tager vi en uformel snak om jeres interesser og muligheder.”