blog

Inspiration, eftertanke og indsigt 

 

Blogindlæg om alt der er relevant for jeres digitale succes. Skrevet af de bedste inden for hver deres felt - fra den øverste direktør med årelang indsigt, over specialisterne med fingrene i bolledejen, til vores studerende med deres nysgerrighed og appetit. 

 

Unlocking the key to Chatbot Success

- Part one (Form)

 

Building a successful chatbot requires 3 essential considerations:

 

-          Function

-          Form: Design and UX tips & best practices

-          Implementation

 

One can’t do without the others and each element in the process deserves attention from the very beginning.

 

Read the full article

Optimer dine kunders serviceoplevelse 

... Med connected field service

Af Morten Fritsch, Business Development Manager

 

Argumentet for at fokusere på kundefastholdelse gennem Connected Field Service er egentlig ganske klart: Det koster i gennemsnit 5x så meget at tiltrække en ny kunde, som det gør at fastholde en eksisterende kunde. Sandsynligheden for at en (tilfreds) eksisterende kunde køber hos jer igen, ligger mellem 60-70%, ligesom de bruger omkring 31% mere end en ny kunde. Tallene taler næsten for sig selv...

 

LÆS HELE INDLÆGET

Disaster Recovery: 10 ting I skal tage højde for

Af Michael Sebastian Nanfeldt, Creator of Opportunities

 

  • Datatab er uundgåeligt
  • En disaster recovery plan er ikke statisk
  • I når længere med proaktivitet end reaktivitet
  • Kend jer selv
  • Jeres disaster recovery plan er unik
  • Det handler ikke kun om backup
  • Hvornår og hvordan skal jeres disaster recovery plan aktiveres

Læs hele indlæget

 

 

Hvad kan man lære af en basketballkamp?

Af Peter Østergaard, Direktør

 

En finalekamp i NBA tilbage i 2016 kan lære os en hel del om ledelse og teamwork... den fik i alt fald mig til at reflektere og mindede mig om tre vigtige ting:

 

- Alle team har brug for en leder, der tager ansvar

- At vi skal huske, at vi altid er en del af et team og aldrig kun individualister

- At ledelse gælder om at have fokus på målet og være ydmyg

 

LÆS HELE INDLÆGET

 

MAN KAN ALTID GØRE DET BEDRE, DEL 1

Af Peter Østergaard, Direktør

 

To af de mest interessante spørgsmål i en virksomhed, der vokser er: Hvordan sikrer man den rette udvikling og hvornår inddrager man andre personer end ejerkredsen i centrale og vitale beslutninger for virksomheden? I Delegate har vi fokus på mest mulig medarbejderinddragelse og derfor besluttede de 5 partnere i Delegates ejerkreds, tilbage i 2015, at vi ville sikre os, at vi ikke kom i et situation med et ”partnersyndrom”. 

 

LÆS HELE INDLÆGET

Hvordan har din organisation det? (Man kan altid gøre det bedre, del 2)

Af Peter Østergaard, Direktør

 

Som tidligere skrevet deltager Delegate i Great Place to Work. Den primære årsag er at vi ønsker at få input fra medarbejdere om deres arbejdsplads: Hvad kan vi gøre bedre, og hvordan kan vi skabe en endnu bedre arbejdsplads?  Great Place to Work undersøgelsen er dog "kun" én gang om året, og den gode arbejdsplads kræver fokus 365 dage om året...

 

LÆS HELE INDLÆGET