kom godt i gang med chatbots

Workshop i Aalborg

VIL DU PRØVE AT SÆTTE EN CHATBOT OP OG EFTERFØLGENDE LÅNE DEN MED HJEM I 14 DAGE?

 

 

Sommetider skal du afprøve ny teknologi for at få den rette forståelse for, hvad den egentlig kan gøre for netop din organisation. 

 

Det er hele tanken med workshoppen "Kom godt i gang med Chatbots", hvor vi i samarbejde med BotXO, gerne vil hjælpe dig med at sætte en chatbot op, som du efterfølgende får med hjem i 14 dage. På den måde kan du teste jeres bedste chatbot idé af og arbejde videre med den hjemme på kontoret.

 

Workshoppen har en værdi af 7.500 dkk - men gratis at deltage i. Oveni kommer værdien af BotXO softwaren, som du får stillet gratis til rådighed i 14 dage. 

 

Så tag med og afprøv jeres første chatbot! 

HVOR OG HVORNÅR

 

"Kom godt i gang med Chatbots" afholdes denne gang i Aalborg.

 

 

  • Torsdag den 7. februar fra 12.30 - 16.30 et sted i Aalborg. Den nøjagtige adresse bliver meldt ud hurtigst muligt.

I efteråret 2018 afholdt vi samme workshop i Århus og Virum. Begge workshops var fuldt booket, og flere deltagere gik hjem med en funktionel chatbot!

 

Dagen starter med en halv times gennemgang af mulighederne med en chatbot, hvorefter resten af dagen bliver super praktisk.

 

HVAD SKAL DU HAVE MED?

 

Da størstedelen af eventen er en praktisk workshop, har vi to krav til dig, som ønsker at deltage:

 

  • Du skal medbringe din PC

  • Du skal have forberedt 10 spørgsmål og tilhørende svar, som din chatbot skal kunne håndtere

Det optimale er 10 spørgmål inden for samme kategori som eksempelvis "chatbot". Det kunne være:

 

Q1: Hvordan kommer jeg i gang med min første chatbot?

A1: Du kunne starte med at deltage på workshoppen "Kom godt i gang med Chatbots" den 7. februar. Læs mere om workshoppen her. 

Q2: Kan man købe et færdigt chatbot produkt?

A2: Ja, BotXO m.fl. har software, der gør det nemt at komme i gang. Vi kan rådgive og implementere den løsning, der passer bedst til netop jeres behov. Læs mere.

 

Emnet kommer naturligvis helt an på jeres fokus, og husk at en chatbot ikke kun er til kundeservice, men også kan bruges internt i organisationen.

TILMELD DIG WORKSHOPPEN HER

 

TILMELD