Sådan løfter du forretningen med 360° kundeindblik

Hvorfor skal du hente e-bogen?


Målet med e-bogen er enkelt: Vi ønsker at vise dig, hvordan du kan skabe kundeoplevelser af en anden verden. Kundeoplevelser, der skaber loyale kunder, fordi alle medarbejdere forstår den enkelte kunde, og har indblik i kundens historik – vi kalder det 360° kundeindblik.


Den gode eksterne kundeoplevelse bunder ganske enkelt i gode interne processer og adgang til relevant data.


Vi dykker naturligvis ned i, hvordan I får skabt interne processer, der kan understøtte drømmen om en kundeoplevelse i særklasse, og hvordan I formidler relevant data. Men vores mål er først og fremmest, at du bliver inspireret, og kan se potentialet i at have 360° kundeindblik.

 

I e-bogen finder du 10 konkrete spørgsmål, du skal stille organisationen, samt konsulentens bedste råd til at opnå en kunde 360 succes.


Du skal altså hente e-bogen, hvis du har ambitioner om at løfte jeres processer og benytte data til at skabe loyale kunder.

 

start din kunde 360 succes her

 

Få e-bogen