Dynamics 365
Power Hub for CRM
Dynamics 365 Power Hub for CRM hjælper din virksomhed til at få bedre indsigt i dine historiske Dynamics 365 data:
- Grundlag for forbedret rapportering og sammenligning
- Historiske data hjælper salg med at lede efter trends og prognoser
- Historiske data kan bruges til bedre at forudsige “fremtidige” tendenser/prognoser
Eksempler på data: Standard PowerBI dashboard af historisk data fra Power Hub for CRM:

Sådan kan din virksomhed bruge Power Hub og CRM i hverdagen:
- Snapshots – Hvordan ser rapporten ud fra sidste måned?
(skemalagt eller triggered) - Baselines – Fasthold data for at skabe en baseline til sammenligning
- Highlight ændringer – Tilpas dine highlights til specifikke fokusområder
- Trend Analyse – Hvordan har tallene udviklet sig over tid?
- Pipeline – Udvikling over tid på produkter, mennesker, segmenter m.m.
Helt centralt for Power Hub for Customer Relationship Manager er det, at den benytter den datamodel og den database, som I allerede har etableret i virksomhedens eksisterende Dynamics 365 løsning. Power hub er en værdiskabende videreudvikling, som kan bidrage med berigelse af data.
Microsoft Power Hub er et strategisk løft, der giver nye muligheder for at bearbejde data og drage databaserede konklusioner.
Mulighederne er mange med Power Hub for CRM. Vi tager udgangspunkt i dine reelle behov.

Delegate tilbyder Power Hub for CRM i en basis pakke til en fast pris for installation og opsætning samt et månedligt fee for softwaren. Individuelle behov kan naturligvis imødekommes.

