Oplever din organisation en stigende volumen i borgerhenvendelser? En kundeservice som er digitalt løsrevet fra andre faglige enheder i organisationen? Og en sagsbehandling som bliver mere og mere kompleks – og hvor tilbageløb på samme sag skaber udfordringer i kundeservice?
Deltag i Delegates webinar og bliv inspireret af, hvordan danske fagforeninger har transformeret sagsbehandlingen for både deres medlemmer og kunderservice med Microsoft Dynamics som platform til digitalisering.
Hør Krifa fortælle, hvordan de har reduceret afhængigheden til legacy-systemer, og hvordan de har samlet hele sagsoverblikket, så deres medlemmer møder ét Krifa, når de bliver betjent.
Det får du ud af at deltage på webinaret
Strategisk indsigt: Hør hvorfor danske fagforeninger vælger Microsoft Dynamics som udviklingsplatform til medlemshåndtering i kundeservice.
Hurtig gevinstrealisering: Få indblik i, hvordan IT hurtigt høster lavthængende frugter og samtidig får en standardplatform, som kan tilpasses organisationens digitaliseringsrejse.
Sammenhæng og værdi: Oplev, hvordan standard funktionalitet, custom udvikling og integrationsmuligheder nemt spiller sammen i platformen og skaber en sammenhængende og værdifuld oplevelse for borgere, organisationen og IT-afdelingen.
Fagforeningen Krifa har over 180.000 medlemmer og blev i 2023 kåret til at have ”Danmarks bedste kundeservice”.
”Microsoft Dynamics er i dag en platform med bred anvendelighed og stor skaleringsevne. Jeg håber, du vil deltage i webinaret og få inspiration til din digitaliseringsrejse.”