Business Continuity

Vedligehold og optimering af IT-løsninger. Din virksomheds IT-løsninger skal løbende vedligeholdes og videreudvikles, så din virksomhed kan stå på et stabilt teknologisk fundament.

Vi har din ryg – også efter implementering

Vores arbejde stopper ikke, når jeres IT-løsning er implementeret – her overtager Business Continuity, som sikrer løbende vedligehold og videreudvikling af jeres løsning.

Holdet bag vores Business Continuity består af en gruppe konsulenter, der kan mere end de fleste. Deres fokusområder spænder nemlig bredt – fra SharePoint Online, komplekse on premise-løsninger over Dynamics 365, custom-løsninger til monitorering gennem Application Insights.

Vores Business Continuity-løsning sikrer dig dedikerede og garanterede månedlige konsulenttimer til udvikling, koordinering og status, og giver dig økonomisk forudsigelighed og gennemskuelighed.

Dit IT-behov

Kontakt

Book en indledende samtale med Head of Application Management, Jannie Guldbrandsen.

Business Continuity på abonnement

Hos Delegate kan du få Business Continuity på enten 30, 60, 90 eller 120 timer per måned. Vi finder sammen ud af, hvor mange timer din IT-løsning kræver. Med timerne følger en fast månedspris – det betyder, at du ved præcis, hvad det koster dig på årsbasis.

Hvis du ikke har brugt alle dine timer i en måned, ruller timerne automatisk videre til næste måned – vi gør status på timerne hvert halve år. Det er altid muligt at tilkøbe ekstra timer, hvis der er behov for det.

BC 30

Bindingsperiode:
24 måneder

Dedikerede timer:
30 timer om måneden

Opsigelse:
3 måneder

BC 60

Bindingsperiode:
24 måneder

Dedikerede timer:
60 timer om måneden

Opsigelse:
3 måneder

BC 90

Bindingsperiode:
24 måneder

Dedikerede timer:
90 timer om måneden

Opsigelse:
3 måneder

BC 120

Bindingsperiode:
24 måneder

Dedikerede timer:
120 timer om måneden

Opsigelse:
3 måneder

Med Business Continuity får du os i et aftalt antal dedikerede timer per måned – og du får garanti for, at vi kan levere de aftale timer hver eneste måned. Du får adgang til en portal, hvor du løbende kan melde opgaver ind – her sørger vi selvfølgelig for koordinering, styring af issues og change requests. Hver måned har vi status på samarbejdet om jeres it-løsning, her rådgiver vi også om relevante nye tiltag i forbindelse med jeres løsning.

Start dit næste projekt med os

da_DKDanish