Modern Intranet
Få et smukt, moderne intranet til alle brugere på alle enheder.
Modern Workplace
Brugervenlige intranet bygget på Microsoft SharePoint

Et moderne intranet skræddersyet jeres behov understøtter kommunikation, samarbejde, engagement, produktivitet og videnstyring for alle medarbejdere i din organisation, uanset om de arbejder ved et skrivebord, på gulvet eller i frontlinjen.

Microsoft 365 tilbyder en bred vifte af muligheder og værktøjer til at skabe et moderne intranet, og i Delegate tilbyder vi en velafprøvet proces til implementering af et succesfuldt intranet i tæt samarbejde med dig gennem hele processen.

Hvilket problem løser vi?

Et moderne intranet bidrager med:

  • Nem og effektiv adgang til fælles værktøjer, retningslinjer og selvbetjeningsløsninger.
  • Understøtter engagerende kommunikation om virksomheden og det daglige arbejde og opfordrer til dialog og netværk mellem medarbejdere på tværs af medarbejdergrupper og lokationer.
  • Understøtter globalt samarbejde og videndeling ved at tilbyde værktøjer og nem adgang til kolleger og kompetencer i virksomheden.
  • Styrker virksomhedens identitet, værdier og kultur ved at dele historier og støtte uformel interaktion på tværs af organisationen.
Værdi
Med et moderne intranet får din organisation et flot og brugervenligt, digitalt udgangspunkt, der understøtter din virksomhed på alle enheder, og som giver nem adgang til relevant information, viden og værktøjer for alle medarbejdere – uanset, om de arbejder i frontlinjen, ved et skrivebord eller på gulvet. Ved at basere intranettet på den standardiserede Microsoft 365-platform kan I maksimere værdien af de investeringer, I allerede har foretaget i den.

Kombiner værktøjer fra Microsoft-platformen

Integrer jeres intranet med flere værktøjer fra Microsoft-platformen for at sikre en fremragende og ubesværet medarbejderoplevelse på alle enheder.

Vi anbefaler at bruge:

  • SharePoint til nyheder, indholdssider, fælles dokumenter og navigation
  • Microsoft Teams til samarbejde i teams og projekter
  • Viva Engage til medarbejdernes uformelle kommunikation og videndeling
  • Viva Learning til at bringe læring ind i arbejdsflowet
  • AI og chatbots til at finde svar eller gennemføre handlinger ud fra data.
Andet fra Modern Workplace
Dokumenthåndtering er afgørende i enhver moderne organisation, der arbejder med dokumenter.
Dokumenthåndtering
En vellykket implementering af Copilot.

Copilot adaption

Kontakt

Book en indledende samtale med Head of Modern Workplace & Productivity, Jakob Hemmingsen.
Start dit næste projekt med os
da_DKDanish