Hjem » Understøt din digitale kunderejse » OpenAI integration med Dynamics
Forestil dig, at du taler med en kunde og har brug for et hurtigt overblik over deres tidslinje eller engagement. Dette kan normalt tage tid, men med Dynamics og OpenAI får du ikke kun intelligent søgning, men også et resumé af data på tværs af løsningen. Systemet kan automatisk generere et overblik over nødvendige oplysninger, når du åbner en “skærm” i D365.
Delegates plug-in sælges som abonnement, og standardfunktionen kan konfigureres på under en uge. Vi tilbyder en måneds gratis prøveversion af løsningen, hvor du kun betaler for installationen plus OpenAI-omkostningerne.
Løsningen inkluderer et inputfelt og et svarområde, som kan placeres hvor som helst på D365-skærmen.
• Fungerer på både standard- og brugerdefinerede tabeller med tidslinjer.
• Kan automatisk besvare de mest presserende spørgsmål, når en kunde er åben, f.eks. “Oversigt over de seneste aktiviteter og forslag til næste handling” – kaldet automatisk prompting.
• Tilpasses til at besvare forskellige spørgsmål afhængigt af skærmen/formularen eller placeringen i løsningen.
• Overholder brugernes rettigheder til systemet, så det ikke kan give svar, der indeholder oplysninger, som brugeren ikke har adgang til.
• Giver mulighed for opfølgende spørgsmål til den information, modellen har modtaget, uanset om det er et standardspørgsmål eller via chatfunktion.
• Understøtter forskellige GPT-modelversioner, så du kan justere priser, hastigheder og nøjagtighed.
Kontakt
Book en indledende samtale med Head of Business Applications, Ian Alan Dickie.
Cases | Understøt din digitale kunderejse
Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev, vil du få besked, når vi afholder events, få inspiration fra cases og meget mere.